1396-02-13 15:02
1737
0
38556

تصاویر/ جشن تکلیف بیش از ۵۰۰ دانش آموز دختر کردکوی

بیش از ۵۰۰ دانش آموز دختر شهرستان کردکوی ۹ سالگی خود را در مصلی نماز جمعه این شهرستان جشن گرفتند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی در آیین معنوی و عبادی اظهار داشت: شما دانش‌آموزان که به سن عبادت رسیده‌اید، به صورت رسمی از سوی خداوند دعوت شدید تا در میهمانی خدا شرکت کنید.

وجیه اله عسگری با بیان اینکه خانواده‌ها باید شرایط لازم برای انجام تکالیف دینی را برای فرزندان خود فراهم کنند، افزود: جشن تکلیف در حقیقت جشن عبادت و مسئولیت پذیری دینی است که فرزندان ما در این جشن به ادای تکلیف دینی خود فراخوانده می شوند.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به سن تکلیف برای دانش‌آموزان آغازی برای ایجاد رابطه‌ای معنوی‌تر و دینی‌تر با خداوند است؛ خاطرنشان کرد: در این دوران وظیفه این فرشتگان آسمانی نسبت به تکالیف دینی سنگین‌تر می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی با عنوان اینکه والدین باید به همراه فرزندان خود در نماز جماعت و جمعه شرکت کنند، اظهار داشت: تا اهمیت فریضه الهی نماز جمعه و جماعت برای فرزندان تبیین شود.

این مقام مسئول گفت: لازمه انس و نزدیکی با خداوند متعال پیروی از دستورات الهی است و کسانی‌که با خدا دوست باشند مورد محبت و علاقه دیگران نیز واقع می‌شوند.

اجرای سرود دانش آموزی، اجرای سرود 500 نفری، اجرای تئاتر زیبای دانش آموزی، اجرای اذان، اقامه نماز جماعت شکر، اجرای برنامه طواف و تکبیر وپذیرایی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان این مراسم به اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام شاعری امام جمعه شهرستان کردکوی ایستادند.

تصاویری از این مراسم:

عکاس: مصطفی لیاقتی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.